Consultanta imobiliara

   Compania imobiliară KALIOP SMART BUSINESS  vă propune un pachet de servicii complexe, utile atât personelor fizice cât şi celor juridice. Astfel, în funcţie de necesităţile dumneavoastră, vă putem oferi:

Consultanţă în tranzacţii imobiliare - echipa noastră de agenţi imobiliari oferă soluţii complete privind vânzarea sau închirierea tuturor tipurilor de imobile (case, vile, apartamente, spaţii comerciale, spaţii de birouri, spaţii industriale, terenuri). Alocăm resurse adecvate pentru fiecare proprietate, în aşa fel încât tranzacţia să se desfăşoare cu succes.

Evaluări autorizate - realizăm evaluări de proprietăţi pentru diferite scopuri - împrumuturi bancare (finanţări, achiziţii, marketing şi contabilitate), situaţiile financiare pentru bilanţul anual, achiziţii, restructurări de portofolii, operaţiuni de leasing. Serviciile noastre de evaluare îndeplinesc cerinţele standardelor internaţionale de evaluare (IVSC, TEGoVA, ANEVAR).


Rapoarte de piaţă/analiză imobiliară – credem că o investiţie profitabilă este rezultatul unei cercetări valide a pieţei imobiliare prezente dar şi viitoare. Din acest motiv, suntem într-o permanentă analiză a evenimentelor imobiliare, deţinem un portofoliu bogat de oferte şi dăm dovadă de expertiza necesară în estimarea corectă a valorii de piaţă a proprietăţilor imobiliare, respectiv, a tendinţelor de regres sau evoluţie a pieţei.

Consultanţă în managementul investiţiilor - se adresează atât investitorilor autohtoni, cât şi celor din străinătate care vor să abordeze anumite sectoare ale pieţei imobiliare din România. Include activităţi precum: estimarea taxelor aferente tranzacţiilor, analizele de risc investiţional, planificarea strategică, asistenţa în negociere, identificarea de soluţii financiare, asistenţa post-investiţie.

Coordonare juridică - pentru ca orice tranzacţie în domeniul imobiliar (vânzare/cumpărare sau închiriere) să fie rentabilă, este absolut necesară aplicarea unor soluţii juridice adecvate. De aceea, cunoscând legislaţia imobiliară în vigoare, întotdeauna gândim soluţii avantajoase pentru ca demersurile juridice, să păstreze un raport optim între timpul şi costurile de realizare.

Auditare termică şi energetică – înainte de a lua decizia finală în privinţa achiziţionării sau închirierii unei proprietăţi imobiliare, fie că este vorba despre un apartament sau o clădire, fiecare client este interesat de consumul real de energie necesară asigurării unui confort termic adecvat. Această atitudine exprimă o curiozitate naturală, obişnuită, ce reflectă nevoia de a estima corect, cheltuielile lunare de întreţinere, implicit costul confortului mult dorit. Importanţa performanţei energetice a clădirilor este întărită prin lege. Astfel, proprietarul care doreşte să vândă/închirieze sau să intabuleze o proprietate, este obligat în baza legii 372/2005 să deţină Certificatul Energetic al acesteia. Prin intermediul partenerilor noştri, puteţi beneficia de servicii de calitate în scopul obţinerii certificatelor energetice.

Property management - avem expertiza necesară pentru a administra apartamente, case/vile, clădiri de birouri, centre comerciale, clădiri rezidenţiale, depozite şi parcuri industriale. Serviciile noastre se adresează în primul rând proprietarilor, investitorilor şi chiriaşilor care vor să se bucure de timp şi spaţiu, fără să mai aibă grija facturilor şi a evenimentelor neprevăzute.